Oftewel: Hallo
Ik ben Marieke, ik ben vijftien jaar oud en heb me aangemeld op dit forum omdat ik van tekenen houd. Soms probeer ik ook fotomanipulaties, maar echt goed ben ik er nog niet in :/
Natuurlijk heb ik ook nog andere hobby's naast tekenen: Lezen (momenteel vooral fanfics), forums maken, "gamen" (vooral Pokémon, Professor Layton, Portal en Just Dance games), fanfictions typen die ik nooit ga uploaden en roleplayen op forums.
Cosplayen vind ik ook leuk. Ik heb tot nu toe twee cosplays gedaan en werk samen met mijn moeder aan een derde (mijn moeder helpt me omdat ik nog niet heel goed met een naaimachine om kan gaan ^^). De twee personages die ik tot nu toe heb gecosplayd zijn Medusa (van Soul Eater (Die cosplay faalde een beetje, maar het was mijn eerste, dus dan mag dat xD))
[Klik voor foto] en Terezi Pyrope (van Homestuck)
[Klik voor foto] [Klik voor foto (verbeterde/tweede versie van de cosplay)]. De cosplay waar mijn moeder en ik nu aan werken is weer Terezi Pyrope, maar dan een andere outfit.
In het geval dat de sokkenvraag ook op dit forum een standaard "welkomsvraag" is: Ik heb nu neongele sokken aan