Something More
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom
Dit is een creatief forum waar je je creativiteit kunt delen met anderen. Iedereen is welkom, je hoeft geen prof te zijn. Je kunt hier je vaardigheden verbeteren, gezellig kletsen, nieuwe vrienden maken, om kort te zeggen van alles dus.
Affiliates
Wil jij affiliates worden?
Stuur dan een persoonlijk berichtje naar mij (Sabrina).
Geef daarin de naam van je site/forum, de link en de button.
Het is natuurlijk ook bedoeling dat je dit forum even terug linkt.


De Affiliates:
 photo Button.png 2jbw7dz.jpg.gif Button1.png 2qbujnr.jpg
ButtonDetA4.gif Button1.png Meava-%2BButton%2B%282%29.png Isabella-RM-Button04.gif
BonusButton1.png Button.gif
gratis forum

Something More's Buttons:

 photo Button.png  photo button2.png


 

 Papegaaien en parkieten / Forum

Ga naar beneden 
AuteurBericht
papegaaien en parkieten




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-07-15

Papegaaien en parkieten / Forum Empty
BerichtOnderwerp: Papegaaien en parkieten / Forum   Papegaaien en parkieten / Forum Empty10.07.15 6:02

Hallo leden van het something more Forum,

Ik ben een langere tijd bezig geweest met het bouwen van een eigen Forum in de hoop dat het een (klein) succes word.
Het is een Forum speciaal gericht op papegaaien en parkieten en beschikt over een thuispagina en een Forum zelf.
Ik wil echt niet leden hiervandaan pikken Ieder is vrij om naar toe te gaan waar hij/zij wil Maar toch zou ik een bronvermelding willen plaatsen naar mijn website.
Ik hoop dat jullie het niet verkeerd oppakken!!! Ik doe het voor het plezier. Niet meer niet minder.
Ik hoop dat er mensen zijn die even een kijkje willen nemen.
De link is: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Een account aanmaken vind ik nog veel leuker!! maar daar hoef ik niet vanuit te gaan. (Je kunt kiezen voor het forum of de thuispagina)
Ik betaal deze website van mijn zakgeld (Ja dat is prima te doen ik doe zelf ook wat extra's voor de kost) En heb er geen commercieel oogpunt bij!
Jullie hebben altijd het recht om mijn topic naar de prullenbak te verplaatsen maar ik hoop dat dat niet hoeft of nodig is!

Groetjes van Joey,
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Papegaaien en parkieten / Forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Engels forum gemaakt
» Missen jullie nog iets op het forum?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Something More :: Talk, Games & Reclame :: Reclame-
Ga naar: