Something More
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom
Dit is een creatief forum waar je je creativiteit kunt delen met anderen. Iedereen is welkom, je hoeft geen prof te zijn. Je kunt hier je vaardigheden verbeteren, gezellig kletsen, nieuwe vrienden maken, om kort te zeggen van alles dus.
Affiliates
Wil jij affiliates worden?
Stuur dan een persoonlijk berichtje naar mij (Sabrina).
Geef daarin de naam van je site/forum, de link en de button.
Het is natuurlijk ook bedoeling dat je dit forum even terug linkt.

De Affiliates:
 photo Button.png 2jbw7dz.jpg.gif Button1.png 2qbujnr.jpg
ButtonDetA4.gif Button1.png Meava-%2BButton%2B%282%29.png Isabella-RM-Button04.gif
BonusButton1.png Button.gif
gratis forum

Something More's Buttons:

photo Button.png  photo button2.png

What I hate the most (ENG)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Meava
Bloeier Design
Bloeier Design
Meava

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 16-08-14

What I hate the most (ENG) Empty
BerichtOnderwerp: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty22.08.14 10:38

There is one thing that I hate mos and that is Bullying. Because they where bullying me for 15 years. It was so difficult for me to go to school everyday, or to go home. The bullying don’t stop. When I go to home. It’s just get worse, because I leave on weekdays in a house where are many other childrens. It is a building for children where the parents don’t have time, they are standing alone. The most children that are bullying me, they sleeping here too. With other words, it’s non stop bullying. I have no rest, only when I go to my bed. But that’s not always true. Because I’m thinking about the bullying and ask myself. Why me and not a other? What do I wrong in there eyes? I’m a ugly? The most of the time I lay in my bed and I’m crying my eyes out. Till my eyes see red., and I don’t have any sleep. Sometimes is the bullying so bad that I will be death. But evertytime a try to kill me, is there something that hold me back. And I’m happy I got that feeling. This is a little peace of my live with the bullying, now I going back to. Why I hate Bullying so hard.

I really don’t know why people doing that to each other. I think there are so bored and having no live. And searching for a little bit of attention. But they don’t know what they doing to other peoples. They are signed fort heir lives. Till they are going in the ground.
They have problems with find a good friend.
Because they don’t trust anyone! Beause they have created a wall to protect them for the bad around them.  
They have problems to finding a job.
Because there are scared to e the point of bullying, and are more quiet then other person! They will be difficult to say their opinions about certain things or about peoples!
And I go one and go one about it, but you understand. Why I hate bullying so hard.

Laatst aangepast door Meava op 22.08.14 22:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Raven

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty22.08.14 22:10

Ik vind het een zeer mooie tekst en ben het er ook zeker mee eens, mijn enige opmerking is dat er redelijk wat spel- en grammaticafouten te vinden zijn. Ik ben zelf niet vloeiend in Engels, maar er zijn een aantal zinnen die niet helemaal goed lopen.

Bijvoorbeeld: Because there bullying me for 15 years/ It was so difficult for me to go school everyday, of going jome.

Betere spelling/ grammatica zou denk ik zijn: Because they where bullying me for 15 years. It was so difficult for me to go to school everyday, or to go home.

De tekst vind ik verder heel goed, het is altijd een moeilijk onderwerp om over te schrijven en goed te verwoorden, en het verwoorden heb je zeker goed gedaan.
Meava
Bloeier Design
Bloeier Design
Meava

BerichtOnderwerp: Re: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty22.08.14 22:41

Bedankt voor de verbetering, het was best moeilijk om zo iets te schrijven.

Inderdaad ik ben echt heel slecht in Engels, dat valt best op haha. Maar door veel te doen, gaat het beter en beter. Dat heb ik al gemerkt, ik heb int algemeen ook problemen mee schrijven.
Sabrina
Admin
Admin
Sabrina

Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 15-08-14
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty22.08.14 23:38

er zitten inderdaad grammatica fouten in, maar het is heel mooi geschreven
Knap hoor

Ik zelf maak mijn engelse teksten altijd in word want daar kun je de spellingcontrole in engels zetten Wink
https://somethingmore.actieforum.com
Meava
Bloeier Design
Bloeier Design
Meava

BerichtOnderwerp: Re: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty22.08.14 23:44

Hmm, misschien kan ik dat beter ook doen. Heb het namelijk in words geschreven.
Sabrina
Admin
Admin
Sabrina

Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 15-08-14
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty22.08.14 23:57

haalt er ook niet alles uit, maar alle beetjes helpen, toch
https://somethingmore.actieforum.com
Meava
Bloeier Design
Bloeier Design
Meava

BerichtOnderwerp: Re: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty23.08.14 0:04

Daar heb je gelijk in, ik zal achtereen nog eens een verhaal schrijven.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What I hate the most (ENG)   What I hate the most (ENG) Empty

What I hate the most (ENG)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Something More :: Galleries :: Schrijven :: Fictie-
Ga naar: