Hallo daar lieve mensen,
Ik ben Romy, maar mijn online nickname for onder andere Instagram is Raven. Ik ben een jong 15 jarig meisje met enorm uiteenlopende hobby's en interesses. Ik lees veel manga -en verzamel ze vooral- en kijk daarbij ook aardig wat anime. Verder ben ik een enorme kpop fan, en met name Exo en B1A4 zijn toch wel echt mijn favorieten. Tekenen, manippen, schrijven en designen doe ik verder ook graag, al ben ik niet in alles even goed haha. Zelf vind ik niet dat het erom gaat hoe goed je bent, maar om hoe leuk je het vind. Dus ik blijf lekker doorgaan met het klooien met photoshop en mijn toetsenbord. Ik heb altijd veel te ideeën voor verhalen, dus over het algemeen begin ik met iets en haak ik al snel weer af, want ja, een ander idee komt zijn kop opsteken.
Verder doe ik lichtelijk aan cosplay, ik heb op het moment een Aoki Lapis wig, en mijn Len wig zal morgen aan moeten komen hihi. Ik doe 3vwo -nog een keer- en ben helaas alweer een weekje op school. Verder hmm.. Ik heb een hond, een kat en twee ratjes. Ik rpg ook graag en heb veel te veel karakters, so feel free als je een rpg'tje met me wil doen!
Linkjes
Deviantart
Wattpad
Tumblr
Instagram